piątek, 6 października 2017

Lista prezentów na roczek

Jesteśmy już po! Możemy teraz i Wam doradzić co kupić dziecku na roczek jeśli nie macie pomysłów.

Polecamy przy tym proste zapytanie rodziców dziecka o to co przydałoby się ich dziecku, bo czasami próżne nasze poszukiwania czegoś oryginalnego, kiedy dziecku nie potrzeba nic wyszukanego :-)

Ja np rozdzieliłam pomiędzy rodzinę wymyślone przeze mnie prezenty dla córeczki. Oczywiście nie narzuciłam, ale zasugerowałam, a wyszło tak, że każdy coś wybrał i naszej córeczce sprezentował. I wilk syty i owca cała...


Co trzeba wziąć pod uwagę? Porę roku (dziecku urodzonemu wiosna, lato można kupić więcej zabawek), kategorię wiekową (moim zdaniem nie ma co kupować prezentu na potem). Co można kupić na roczek? Tu pomysły:


1. Sesja fotograficzna (pamiątka na lata dla całej rodziny) albumy, (tych nigdy za wiele), książeczki pamiątkowe (tam znajdują się fajne przypominajki, np. kiedy dziecko postawiło pierwsze kroczki, ulubiona piosenka, ulubiona zabawa, od kogo dziecko dostało książeczkę)







2. Rowerek. Oczywiście to jeszcze nie czas na rowerek biegowy, ale taki na trzech kołach, z rączką do prowadzania jak najbardziej! Nasza córka jest bardzo zadowolona, co prawda pora roku nie najlepsza na wyprawy, ale myślę, że na wiosnę go wpełni wykorzystamy.








3. Jeździki, jeździki-pchacze. Tutaj wyboru jest mnóstwo. Jeździki występują w różnych formach (samochody, zwierzątka itp.) a jeździki-pchacze zachęcają do zabawy, kuszą światełkami, muzyką kształtami.








4. Sortery. Tutaj też jest w czym wybierać. Domki, pudełka, zwierzątka itp.






5. Zabawki drewniane. Są przepiękne, malowane, mają fajne kształty, są oryginalne. Drewniane mogą być wcześniej wspomniane jeździki i sortery, ale jest też wiele innych pomysłów na drewniane zabawki. Moja córka dostała np. drewniane warzywa i owoce w elementach łączonych na rzep. Moja córka lubi je rozrywać, o składaniu jeszcze nie ma mowy.









6. Zabawki do kąpieli. To nie tylko dmuchana kaczuszka jak kiedyś! Teraz zabawek do wody jest mnóstwo...






7. Książeczki. Kolorowe obrazki na pewno zainteresują roczniaka. A co do książeczek jest ich ogromny wybór...






8. Co jeszcze? Ubrania (najprawdopodobniej rozmiar 80 i 86), klocki, układanki, dmuchane zabawki, baseny, zabawki do piaskownicy (lato), sanki (zima), prezenty imienne, np. bransoletka z grawerem, kocyk z haftem.






I najważniejszy prezent: obecność w tak ważnym dniu! ...







1 komentarz:

  1. Sesja zdjęciowa to super pomysł. Moja mała niebawem kończy dwa latka i szczerze nie mam pojęcia co odpowiadać jak się mnie pytają co jej kupić. :)

    OdpowiedzUsuń