piątek, 22 września 2017

Wniosek o urlop wypoczynkowy i wychowawczy

Kończy Ci się urlop macierzyński? Jeśli planujesz tak jak ja bezpośrednio po urlopie macierzyńskim, skorzystać z urlopu wypoczynkowego, a następnie wychowawczego możesz skorzystać z podanego przeze mnie wzoru. 


Można złożyć jeden wniosek o urlop wypoczynkowy i wychowawczy, nie trzeba tego rozbijać na dwa wnioski. Ja złożyłam właśnie taki wspólny wniosek, formułka została stworzona przeze mnie, ale w kadrach powiedziano mi, że jest dobrze.








Tak wygląda mój wniosek:





                                                               . . . . . . . . . . . 
(miejscowość i data)
  .......................................
(oznaczenie pracownika)




  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
        (oznaczenie pracodawcy)


WNIOSEK O UDZIELENIE URLOPU WYPOCZYNKOWEGO I URLOPU WYCHOWAWCZEGO

Wnoszę o udzielenie mi 37 dni urlopu wypoczynkowego za rok 2015 (4 dni), 2016 (20 dni), 2017 (13 dni) w okresie od dnia 09.09.2017r. do dnia 31.10.2017r.
Urlop wypoczynkowy zamierzam wykorzystać bezpośrednio po wykorzystaniu urlopu macierzyńskiego, który ulegnie zakończeniu w dniu 08.09.2017r.
Następnie wnoszę o udzielenie mi części urlopu wychowawczego na córkę Justynę, urodzoną dnia 10.09.2016r. Urlop wychowawczy chcę wykorzystać bezpośrednio po wykorzystaniu urlopu wypoczynkowego tj. od dnia 01.11.2017r. do dnia 15.10.2018r.



                                                                                                             . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

                                                                                                                 (podpis pracownika) 






Teraz omówienie:


1) Koniec urlopu macierzyńskiego: 08.09.2017r.


2) Urlop wypoczynkowy, zaczyna się następnego dnia, po macierzyńskim.

Ważne!!! Do urlopu wypoczynkowego liczymy dni pracujące (od poniedziałku do piątku), a nie ciągiem! 


[Mi przysługuje 37 dni urlopu wypoczynkowego

- za rok 2015 (4 dni), 
- za rok 2016 (20 dni), 
- za rok 2017 (13 dni)

Urlop wypoczynkowy zaczynam od 09.09.2017r. doliczam 37 dni pracujących, urlop wypoczynkowy kończy się 31.10.2017r., a nie 15.10.2017r!]


3) Urlop wychowawczy zaczyna się następnego dnia, po wypoczynkowym.

[W moim przypadku od 01.11.2017r.]

Urlop wychowawczy liczymy ciągiem, rok urlopu wychowawczego = rok, np. od 01.11.2017r do 31.10.2018r.) Ja ustaliłam sobie trochę mniej niż rok.















Tutaj na pusto do przerobienia:




                                                                                           . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
                                                                                                                    (miejscowość i data)
.................................................
(oznaczenie pracownika)
  





  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
(oznaczenie pracodawcy)




WNIOSEK O UDZIELENIE URLOPU WYPOCZYNKOWEGO I URLOPU WYCHOWAWCZEGO


Wnoszę o udzielenie mi ……….……  dni (ilość dni) urlopu wypoczynkowego za rok  ……………….(rok, w nawiasie ilość dni z konkretnego roku) w okresie od dnia  ……...... do dnia …………

Urlop wypoczynkowy zamierzam wykorzystać bezpośrednio po wykorzystaniu urlopu macierzyńskiego, który ulegnie zakończeniu w dniu ……….

Następnie wnoszę o udzielenie mi części urlopu wychowawczego na córkę/syna …………………………….. …………………..(imię i nazwisko dziecka), urodzoną/urodzonego dnia ………………….. (data urodzenia dziecka). Urlop wychowawczy chcę wykorzystać bezpośrednio po wykorzystaniu urlopu wypoczynkowego tj. od dnia ………..……………. do dnia …………..




                                                                                                             . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

                                                                                                                                                           (podpis pracownika) 





Napiszcie, czy skorzystałyście...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz